- navigatie stellingen
- Jouw mening
-
Stellingen
Wat vind jij van je school, de televisie of de voorzitter van het Jeugdparlement? Geef jouw mening, en zie meteen wat andere kinderen gestemd hebben.
Open vraag
Heb jij vragen die je graag aan de redactie van het 10 minuten jeugdjournaal wil stellen? Over een onderwerp uit je buurt, van je school, of over het werk van de redactie. Je kan hier reageren.
Forum
Als jij je druk hebt gemaakt over onze uitzending, is dit de kans om je hart te luchten. Discussieer mee op ons Forum, over items uit het Jeugdjournaal én andere zaken die je bezighouden.
Digicel, Telesur en Uniqa welke vindt jij het beste?
|
|
Vorige onderwerp - Volgende onderwerp | |
| Auteur | Bericht | ||
|---|---|---|---|
|
goodboyryan
|
Pesoonlijk vindt ik Uniqa en Telesur de beste digicel vindt ik een cheat want eeuwig vervalt me beltegoed en ik heb altijd geld erop vervalt veels te snel en ook nog die digi to digi als je belt krijg je je bel minuten terug come on savonds pas wie belt nu nog tegen die uren ze moeten echt denken dat wij surinamers desperate zijn liever verlaten ze Suriname zo snel mogelijk
|
||
| Terug naar boven | |||
|
Shayer
|
ik vindt dat teleg voor mij de best is hoor
|
||
| Terug naar boven | |||
|
Shayer
|
want surinaamse et is een surinamse produck daarom
|
||
| Terug naar boven | |||
|
joy
|
|
||
| Terug naar boven | |||
|
Akash
|
ik vindt TeleG wel Goed, maar digicel is ook best wel Goed. Men moet geen Vingers wijzen naar digicel van Buitenlands bedrijf, brengen ons geld weg enzo...want waar was TELESUR al die jaren?? toen vonden ze het niet nodig om zaken zoals MMS en Mobiel internet in te Voeren tog...als ze het hadden gedaan hoefden er mischien dan ook geen andere profiders by te komen!
|
||
| Terug naar boven | |||
|
tiara weibolt
|
ik vindt ht heel gd dt digicel en uniqa nar sur. zn gekomen wnt nu s alles vn teleg goedkoop.mr vndt teleg ng steeds de beste (vooral me gratis sms op zondag + af en toe bonus). en telesur hft ook een pr scholen geholpen ja ook w.s.r ridveld (ridje)school met com. dus ja zij zn vr mij de beste. en mensen vn digi SRD 15 schrijf j nt zo:15 srd
much love: stuka meid tietje |
||
| Terug naar boven | |||
|
Akash
|
Alleen nog een gezeur met telesur internet . Niemand die er wat aan doet. De TAS (telecom autoriteiten suriname ) doet niets eraan. INternet in Suriname is veels te duur voor de snelheid die we krijgen! Dit wordt maar niet aangepakt door telesur. Pas wanneer er andere bedrijven erby komen dan gaan ze Kletsen Met Teleg Sranan Sani enzo en Naf Yu .. maar al die tijd toen ze alleen waren deden ze niets! !
|
||
| Terug naar boven | |||
|
rohini jadnanansing
|
ik vind teleg et best, omdat het al lang in su is, maar de andere zyn ook goed, ik vind wel dat ze i.p.v. blackberry's iphone's of sidekick's konden importeren, maar teleg is the best
|
||
| Terug naar boven | |||
|
sharveen
|
|
||
| Terug naar boven | |||
|
stephan
|
ik vindt teeleg het best
|
||
| Terug naar boven | |||
|
rheo matabadal
|
ik ben het eens met goodboyryan
|
||
| Terug naar boven | |||
|
Denny
|
Ik vind telesur de beste. Niemand moet zeggen dat telesur duur is ,anders word ik boos haha.
Nee hoor telesur is niet echt duur als je niet veel bel of sms ,maar ik bel veel ma toch niet duur voor mij . Mischien voor mensen die het niet zo breedt heeft gaat het wel erg duur zijn .Is niet dat ik jullie plaag ma ja. |
||
| Terug naar boven | |||
|
finisie tiffanny
|
ik vin het goed dat digicel er is anders zou teleg niet beter worden or maar teleg blijft altijd de bom
|
||
| Terug naar boven | |||
|
finisie tiffanny
|
|
||
| Terug naar boven | |||
|
|
Pagina 1 van 1 |