Quick Navigation

navigatie stellingen
Jouw mening

Stellingen

Wat vind jij van je school, de televisie of de voorzitter van het Jeugdparlement? Geef jouw mening, en zie meteen wat andere kinderen gestemd hebben.

Open vraag

Heb jij vragen die je graag aan de redactie van het 10 minuten jeugdjournaal wil stellen? Over een onderwerp uit je buurt, van je school, of over het werk van de redactie. Je kan hier reageren.

Forum

Als jij je druk hebt gemaakt over onze uitzending, is dit de kans om je hart te luchten. Discussieer mee op ons Forum, over items uit het Jeugdjournaal én andere zaken die je bezighouden.

Digicel, Telesur en Uniqa welke vindt jij het beste?

Nieuw onderwerp plaatsenOp dit onderwerp reageren Vorige onderwerp - Volgende onderwerp
Auteur Bericht
goodboyryan
Bericht Geplaatst: Ma Jul 21, 2008 12:57 am   Onderwerp: Digicel, Telesur en Uniqa welke vindt jij het beste? Reageren met citaat
Pesoonlijk vindt ik Uniqa en Telesur de beste digicel vindt ik een cheat want eeuwig vervalt me beltegoed en ik heb altijd geld erop vervalt veels te snel en ook nog die digi to digi als je belt krijg je je bel minuten terug come on savonds pas wie belt nu nog tegen die uren ze moeten echt denken dat wij surinamers desperate zijn liever verlaten ze Suriname zo snel mogelijk
Terug naar boven  
Shayer
Bericht Geplaatst: Zo Sep 27, 2009 1:26 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
ik vindt dat teleg voor mij de best is hoor Smile
Terug naar boven  
Shayer
Bericht Geplaatst: Do Okt 08, 2009 6:16 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
want surinaamse et is een surinamse produck daarom Very Happy
Terug naar boven  
joy
Bericht Geplaatst: Za Feb 27, 2010 6:29 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
Very Happy ik vind teleg beter Laughing
Terug naar boven  
Akash
Bericht Geplaatst: Di Mrt 02, 2010 10:36 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
ik vindt TeleG wel Goed, maar digicel is ook best wel Goed. Men moet geen Vingers wijzen naar digicel van Buitenlands bedrijf, brengen ons geld weg enzo...want waar was TELESUR al die jaren?? toen vonden ze het niet nodig om zaken zoals MMS en Mobiel internet in te Voeren tog...als ze het hadden gedaan hoefden er mischien dan ook geen andere profiders by te komen!
Terug naar boven  
tiara weibolt
Bericht Geplaatst: Do Apr 22, 2010 11:37 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
ik vindt ht heel gd dt digicel en uniqa nar sur. zn gekomen wnt nu s alles vn teleg goedkoop.mr vndt teleg ng steeds de beste (vooral me gratis sms op zondag + af en toe bonus). en telesur hft ook een pr scholen geholpen ja ook w.s.r ridveld (ridje)school met com. dus ja zij zn vr mij de beste. en mensen vn digi SRD 15 schrijf j nt zo:15 srd Very Happy Very Happy Very Happy

much love: stuka meid tietje
Terug naar boven  
Akash
Bericht Geplaatst: Wo Jun 23, 2010 11:10 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
Alleen nog een gezeur met telesur internet . Niemand die er wat aan doet. De TAS (telecom autoriteiten suriname ) doet niets eraan. INternet in Suriname is veels te duur voor de snelheid die we krijgen! Dit wordt maar niet aangepakt door telesur. Pas wanneer er andere bedrijven erby komen dan gaan ze Kletsen Met Teleg Sranan Sani enzo en Naf Yu .. maar al die tijd toen ze alleen waren deden ze niets! ! Evil or Very Mad
Terug naar boven  
rohini jadnanansing
Bericht Geplaatst: Do Jul 22, 2010 11:12 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
ik vind teleg et best, omdat het al lang in su is, maar de andere zyn ook goed, ik vind wel dat ze i.p.v. blackberry's iphone's of sidekick's konden importeren, maar teleg is the best Smile
Terug naar boven  
sharveen
Bericht Geplaatst: Vr Jul 23, 2010 11:12 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
Very Happy hahaha Laughing Surprised Very Happy wat een grappige vraag.. Very Happy ..ik gebruik voor me self telesur , digicel , en ook uniqa.. Laughing ..ik vindt de beste voor internet en sms telesur keeping us in touch hahah.. Arrow ...en voor bellen van digi naar digi dan moet ik me digicel pakken dan praat ik 2 maal 3 minuten per dag en daarna van 11 uur tot 7 uur in de ochtend gratis praten.. Mr. Green ..maar alleen in de weekend hor..haha.. Twisted Evil .verder eerlijk gezegt gebrijk ik uniqa helemaal niet die ligt gewoon in een hoekje .. Wink ..ik kijk nieteens ernaar...van mensen hoor ik wel dat uniqa de goedkoopste is maar jah...heb geen zin in ben al tevreden met me telesus en me digicel haha... Arrow Arrow Arrow Arrow
Terug naar boven  
stephan
Bericht Geplaatst: Zo Jul 25, 2010 9:50 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
ik vindt teeleg het best Very Happy
Terug naar boven  
rheo matabadal
Bericht Geplaatst: Vr Aug 06, 2010 2:01 am   Onderwerp: Reageren met citaat
ik ben het eens met goodboyryan Very Happy maarik vind uniqa de goodkopste Cool en handigste maar als digi en uni niet naar sur waren gekome zou teleG duur blijven dus goed dat zeer zijn sender; RHEBOY Cool
Terug naar boven  
Denny
Bericht Geplaatst: Ma Aug 16, 2010 10:38 pm   Onderwerp: Mijn reactie Reageren met citaat
Ik vind telesur de beste. Niemand moet zeggen dat telesur duur is ,anders word ik boos haha.
Nee hoor telesur is niet echt duur als je niet veel bel of sms ,maar ik bel veel ma toch niet duur voor mij .
Mischien voor mensen die het niet zo breedt heeft gaat het wel erg duur zijn .Is niet dat ik jullie plaag ma ja.
Terug naar boven  
finisie tiffanny
Bericht Geplaatst: Do Sep 02, 2010 3:04 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
ik vin het goed dat digicel er is anders zou teleg niet beter worden or maar teleg blijft altijd de bom
Terug naar boven  
finisie tiffanny
Bericht Geplaatst: Do Sep 02, 2010 3:05 pm   Onderwerp: Reageren met citaat
Laughing ik vin het goed dat digicel er is anders zou teleg niet beter worden or maar teleg blijft altijd de bom Razz [/quote]
Terug naar boven  
Berichten van afgelopen:
Nieuw onderwerp plaatsenOp dit onderwerp reageren Pagina 1 van 1